wtorek, 14 lipca 2015

Prolog, czyli jak to się zaczęło.


      Poniedziałek, 13.07.2015               *Gabrielle*

      - Gabi, mama prosiła, żebyśmy poszły kupić coś na obiad.- powiedziała do mnie Cassie.
      - Ok. Tylko się przebiorę. - odpowiedziałam.
      - Chyba zrobię to samo. - odrzekła.
           Ubrałam się w mój "domowy" komplet.
      - I jak, podoba się? - zapytała mnie Cass, pokazując swoje ubranie.
      - Wyglądasz przepięknie. - uśmiechnęłam się do niej.
   
              *          *           *           *         *           *          *
     
      - Wychodzimy, mamo! - krzyknęłam, przechodząc przez próg.
      - Dobrze. - odparła.

             *           *           *           *            *          *           *

        Szłyśmy po chodniku w ciszy. Cassie grzebała w torebce, zapewne szukając portfela, który miała w kieszeni. Po chwili zorientowała się, gdzie on jest.
      - Idziemy do Tesco ? - zapytała.
      - Możemy. - odpowiedziałam.
       
            *           *           *             *            *           *             *
       
        Dotarłyśmy do sklepu.
       - Z powrotem pojedziemy taxówką. - zażartowała Cass.
        Rozwinęłam listę zakupów, która jak na zwykły obiad, była długa.
       - Najpierw mamy kupić kurczaka. - powiedziałam. - Później ziemniaki, sałatę (itd)...
        Po zakupach przeszłyśmy się do parku. Było tam dość dużo ludzi. Rozglądałam się, ponieważ pierwszy raz od przeprowadzki byłam w tym miejscu.
       - UWAGA ! -krzyknął po chwili jakiś chłopak, jadąc na rolkach.
         Upadłam, bo wjechał wprost we mnie. Jedzenie rozsypało się z reklamówki. Cassie pomogła mu (i mi) wstać.
       - Ałć. - powiedziałam.
       - Przepraszam - powiedział blondyn, pomagając mi zbierać zakupy.
   
          

9 komentarzy:

  1. Czyżby to był Nialler ? Awww. :3 Dajesz rozdział . <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niall na rolkach<3 hahah xd
    Następnym razem będe jeździć z nim <3

    Weny ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww.. zapowiada się naprawdę super.
    Dodaj jak najszybciej 1!!
    I już sobie wyobrażam blondaska Horanka na rolkach <3 awh

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu spodobał mi się twój styl pisania, jest taki lekki, przyjemny :)
    Dziewczyny były ślicznie ubrane, ale prosiłabym, abyś link dawała tak, że się otwiera w następnej karcie, bo miałam już megaa długi komentarz i mi się usunął bo w niego kliknęłam..
    Niall na rolkach, matko, jaki to musiał być rozkoszny widok <3
    Czekam niecierpliwie na next ♥
    Proszę zostaw u mnie kom ♥ nevertrustff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, dzięki, że wpadłaś. Może mi się uda coś zrobić, żeby linki otwierały się w nowej karcie. Jak na razie nie umiem tego zrobić.. Wejdę jak tylko będę miała czas :).

      Usuń
    2. Jeśli siedzisz na komputerze, lub laptopie wystarczy że klikniesz prawym przyciskiem myszki na link i dasz :
      Otwórz w nowej karcie
      ;)

      Usuń